Thursday 17 January 2013

Rindu Kelisa


Ya Allah, setiap kali terpandang..

wajah yang sama,
warna yang sama,
bentuk yang sama,
nombor yang hampir sama,

saya RINDU...

Sudah tiba masanya untuk saya melepaskan dia pergi setelah hampir 3 tahun dia banyak menabur jasa dalam kehidupan seharian. Ada kalanya kami mengharungi duka bersama, ada ketikanya kami bergembira ceria. Dan sekalung penghargaan yang saya berikan ialah kepada Ayahanda kerana mempertemukan saya dan dia.

Ada sebab yang tertentu untuk saya mencarikannya teman baru. Saya perlu merahsiakannya sehingga saya benar-benar bersedia. Namun jauh di sudut hati saya, dia memahami dan dia merestui.

Thanks for everything my baby whitey. You're the best friend ever.

Jika ada sesiapa berminat untuk membeli, sila hubungi saya segera di bintukhair2408@gmail.com

No comments:

Post a Comment