Tuesday 1 November 2016

Semoga Allah lindungi Afeef

Bismillahirrahmanirrahim

Semalam, 31 Oktober 2016, adalah hari pertama Afeef dihantar ke bawah jagaan Taska. Hampir sebulan juga kami mencari pusat jagaan yang terbaik dengan mengambil kira lokasi dan juga bayaran bulanan. Alhamdulillah segalanya berjalan lancar semalam, dan semoga ia akan berterusan positif di masa akan datang.

Afeef adalah anak yang baik dan doa untuknya adalah yang baik-baik sahaja. Walaupun ada perasaan risau, bimbang, tetapi saya perlu yakin bahawa cikgu di pusat jagaan adalah yang boleh dipercayai dan sentiasa berfikiran positif sahaja. Tempoh lapan jam bekerja ini saya serahkan kepada cikgu tersebut untuk menjaga Afeef dan ada baki lagi enam belas jam untuk saya curahkan kasih sayang sebagai ibu dan mendidiknya dengan baik.

Enam belas jam ini saya perlu gunakan sebaiknya. Penat lelah saya sepanjang lapan jam akan terubat dengan melihat senyuman Afeef. Kesusahan yang saya alami akan terasa senang apabila dapat bermain dan bergelak tawa bersama Afeef.



Semoga Allah merahmati cikgu-cikgu, kawan-kawan dan pusat jagaan Afeef.
Semoga Allah sentiasa melindungi Afeef daripada segala musibah dan kesusahan.

Ibu sayang Afeef!

No comments:

Post a Comment